Jarosław, dn. 19-03-2010r.
KOMUNIKAT BURMISTRZA MIASTA JAROSŁAWIA
do : Zarządców, właścicieli i administratorów nieruchomości na terenie miasta Jarosławia.
W trosce o estetyczny wygląd naszego miasta, wzorem lat ubiegłych zachęcam właścicieli, zarządców i administratorów nieruchomości o przystąpienie do pozimowego porządkowania terenów.
W szczególności zwracam się do zarządców nieruchomości położonych na terenach zwartej zabudowy o możliwe pilne podjęcie prac porządkowych na chodnikach przyległych do posesji i placów.
Dla przypomnienia podaję, że obowiązki utrzymywania czystości i porządku przez właścicieli nieruchomości na terenie miasta wynikają z przepisów prawa miejscowego zatwierdzonego uchwałą nr 613/LII/06 Rady Miasta Jarosławia z dnia 27 lutego 2006r. w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Jarosławia, a także z przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. w sprawie utrzymania czystości i porządku w gminach. W myśl w/cyt. aktów prawnych właściciele, użytkownicy i zarządcy nieruchomości są obowiązani do utrzymywania zarządzanych terenów w czystości i porządku, poprzez usuwanie wszelkich nieczystości, gromadzenie ich w pojemnikach i pozbywanie się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz usuwania zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości.
Uprzejmie proszę o potraktowanie sprawy jako ważnej i podjęcie działań, o których mowa powyżej.
BURMISTRZ MIASTA
JAROSŁAWIA