Jeżeli jest mowa o:
„ładzie przestrzennym" - należy przez to rozumieć takie
ukształtowanie przestrzeni, które tworzy harmonijną całość oraz uwzględnia w
uporządkowanych relacjach wszelkie uwarunkowania
i wymagania funkcjonalne, społeczno-gospodarcze, środowiskowe, kulturowe oraz
kompozycyjno-estetyczne;
„reklamie" - należy przez to rozumieć upowszechnianie w jakiejkolwiek wizualnej formie informacji promującej osoby, przedsiębiorstwa, towary, usługi, przedsięwzięcia lub ruchy społeczne;
„urządzeniu reklamowym" - należy przez to rozumieć przedmiot materialny przeznaczony lub służący ekspozycji reklamy wraz z jego elementami konstrukcyjnymi i zamocowaniami, inny niż tablica reklamowa, z wyłączeniem drobnych przedmiotów codziennego użytku wykorzystywanych zgodnie z ich przeznaczeniem;
„tablicy
reklamowej"
- należy przez to rozumieć przedmiot materialny przeznaczony lub służący
ekspozycji reklamy wraz z jego elementami konstrukcyjnymi i zamocowaniami,
o płaskiej powierzchni służącej ekspozycji reklamy, w szczególności
baner reklamowy, reklamę naklejaną na okna budynków i reklamy umieszczane na
rusztowaniu, ogrodzeniu lub wyposażeniu placu budowy, z wyłączeniem drobnych
przedmiotów codziennego użytku wykorzystywanych zgodnie z ich przeznaczeniem;
„szyldzie" - należy przez to rozumieć tablicę reklamową lub
urządzenie reklamowe informującą
o działalności prowadzonej na nieruchomości, na której ta tablica reklamowa lub
urządzenie reklamowe się znajdują.