Nie każdy zdaje sobie również sprawę z tego, jakie są negatywne skutki korzystania z solariów.
Stąd potrzeba kampanii edukacyjno- informacyjnej, która jest organizowana pod hasłem „Jasne jak słońce". Już samo hasło zwraca uwagę na to, by nie zapominać o z pozoru oczywistych kwestiach, jak ochrona przed nadmiernym eksponowaniem skóry na promieniowanie UV.
Adresatem kampanii jest ogół społeczeństwa, a w szczególności dzieci, młodzież, rodzice i właściciele solariów. Aby dotrzeć z przekazem do jak największej liczby osób, zaangażowano w kampanię aż dziewięciu influencerów. Specjalizują się w różnej tematyce, pochodzą z różnych rejonów Polski i docierają do różnych grup docelowych.
Wszelkie informacje dotyczące kampanii„Jasne jak słońce" będą na bieżąco umieszczane na landing page'u kampanii - głównej stronie projektu, jak również na stworzonych na jej potrzeby kanałach społecznościowych oraz kanałach ambasadorów.
Umożliwia to dotarcie do ogółu społeczeństwa i pomoże uniknąć przykrych konsekwencji związanych z niewłaściwym opalaniem i korzystaniem z solariów.
Dodatkowe informacje i plakaty w załączeniu.