Projekty mogą zgłaszać zarówno Rady Dzielnic jak i mieszkańcy indywidualni posiadający czynne prawo wyborcze. Koszt realizacji pojedynczego projektu nie może przekroczyć 200 tys. zł. Zgłoszeń należy dokonywać na specjalnym formularzu do pobrania z załącznika poniżej, dostępnym również w Kancelarii Urzędu Miasta, Rynek 1, pokój nr 3 (parter).
Wypełnione formularze prosimy o przesyłanie na adres Urzędu Miasta Jarosławia (Rynek 1, 37-500 Jarosław) z dopiskiem „Budżet Obywatelski" lub o złożenie osobiście w Kancelarii. Zgłoszenia można dokonać również przez Internet, przesyłając wypełniony formularz na adres W razie wysłania zgłoszenia drogą listową, za datę złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Po upływie terminu zgłaszania projektów (5 września), w dniach 8-27 września nastąpi weryfikacja zgłoszeń, 30 września zostanie ogłoszona lista projektów, a mieszkańcy będą mogli wybrać jedną inicjatywę głosując między 1 a 15 października. Projekt przeznaczony do realizacji poznamy 24 października br.
Więcej o budżecie obywatelskim zobacz TUTAJ