Sesja odbędzie się tradycyjnie w Sali Narad Urzędu Miasta Jarosławia. Początek o godzinie 9.00.
Wydarzenie będzie się składać z dwóch części:
- I część - uroczysta, podczas której nastąpi wręczenie aktu nadania tytułu Honorowego Obywatela Miasta Jarosławia Panu doc. dr hab. Stanisławowi Sobockiemu,
- II część - robocza.
W części roboczej przewiduje się następujący porządek obrad:
I. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności
obrad.
II. Rozpatrzenie wniosków dotyczących porządku obrad.
III. Przyjęcie protokołu
z VIII sesji Rady Miasta Jarosławia z dnia 27 kwietnia 2015 r.
IV. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w
okresie międzysesyjnym zwłaszcza z wykonania uchwał Rady
V. Omówienie spraw związanych z utrzymaniem
zieleni miejskiej.
VI. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zmian w budżecie Miasta Jarosławia na 2015 rok,
2) w sprawie nadania nazwy ulicy w Jarosławiu,
3) w sprawie wystąpienia do Ministra Administracji i Cyfryzacji z wnioskiem w przedmiocie zniesienia urzędowych nazw miejscowości,
4) w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Nr 10/1/2015 Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Jarosławia w rejonie ul. Hetmana Jana Karola Chodkiewicza,
5) w sprawie przystąpienia do sporządzania Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Nr 1/15 obszaru w rejonie ul. Hetmana Jana Karola Chodkiewicza,
6) w sprawie zasięgnięcia opinii Komendanta Wojewódzkiego Policji w Rzeszowie dotyczącej rozwiązania Straży Miejskiej w Jarosławiu,
7) w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie Stowarzyszenia Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Jarosław - Przeworsk,
8) w sprawie wyboru delegatów na Zebranie założycielskie i Zebranie Delegatów Stowarzyszenia Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Jarosław - Przew
9) w sprawie uchylenia uchwały własnej w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikat od opłat z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.
VII. Dyskusja na temat obniżenia stawek podatku od
środków transportowych.
VIII. Informacja Przewodniczącego Rady
Miasta o działaniach podejmowanych w okresie
międzysesyjnym.
IX. Interpelacje i zapytania radnych oraz
odpowiedzi na interpelacje.
X. Wolne wnioski i informacje.
XI. Zakończenie obrad.