Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości społecznej odnośnie zmian klimatu, przyczyn zachodzenia tych zmian, działań, jakie można podjąć, aby im przeciwdziałać oraz zachęcenie każdego z odbiorców kampanii do podejmowania kroków na rzecz przeciwdziałania zmianom klimatu w codziennym życiu i otoczeniu: w domu, w pracy, w szkole, lokalnym środowisku.
Narzędziem służącym realizacji celów kampanii jest autobus miejski dostosowany do pełnienia funkcji „mobilnego laboratorium", wyposażony w modele, makiety, prezentacje przedstawiające najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie poszanowania energii.
Zadaniem autobusu energetycznego jest docieranie z programem edukacyjnym bezpośrednio do mieszkańców gmin i podnoszenie świadomości ekologicznej w szerokich grupach społecznych. Autobus w czasie dwuletniej kampanii (2014-2016) dotrze do 200 gmin w całej Polsce, a 9 października zawita również do Jarosławia.
Dowiedz się więcej na http://autobusenergetyczny.pl/