Firma Wiśniowski zaprosiła do udziału kilkaset placówek opiekuńczo-wychowawczych z terenu całego kraju. Spośród nich niemal dziewięćdziesiąt zdecydowało się konkurować o wartościowe nagrody. Zadanie konkursowe polegało na wykonaniu dowolną techniką pracy plastycznej, pokazującej dlaczego właśnie tą placówkę warto wyposażyć. Wychowankowie domów dziecka z całej Polski wykazali się olbrzymią kreatywnością i zasypali Organizatora doskonałymi pracami, które pojawiły się na stronie firmy WIŚNIOWSKI na Facebooku. Tam były one poddane głosowaniu za pomocą aplikacji konkursowej. Na wszystkie prace oddano łącznie 173 850 głosów, dzięki którym do drugiego etapu konkursu trafiło trzydzieści prac które najbardziej podobały się Internautom. Z nich jury konkursowe wyłoniło laureatów.
„Decyzja jury nie była prosta, ze względu na ogromną ilość prac wyróżniających się kreatywnością. Po uwzględnieniu zaangażowania wychowanków w przygotowanie pracy, potrzeb danej placówki jak i estetyki oraz oryginalności prac konkursowych, wyłoniono jedenaście, a nie jak wcześniej zakładano dziesięć, zwycięskich placówek. Jesteśmy pod wrażeniem pomysłowości, kreatywności i olbrzymiego zaangażowania placówek w przygotowanie pracy, jak i w cały proces głosowania. Walka toczyła się do ostatnich chwil."- dodaje Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI.
„Chętnie włączyliśmy się w organizowaną akcję, choć mieliśmy niewiele czasu na realizację naszego projektu. Bardzo nam zależało na wsparciu, gdyż "Nasza Fundacja" z Warszawy buduje dla nas nowy dom, w którym będziemy potrzebowali nowe, bezpieczne ogrodzenie. Dzieci mocno zaangażowały się w oddawanie głosów. Cieszy nas ta wygrana i czekamy na montaż naszej wygranej. "- Małgorzata Foryś Dyrektor Domu Dziecka w Jarosławiu
Nagrodzone prace - również film przygotowany przez Dom Dziecka w Jarosławiu - można obejrzeć na stronie www.wisniowski.pl.