Decyzje są doręczane przez pracowników Urzędu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00-20.00, w soboty w godz. 9.00-18.00. Dotychczasowa praktyka organu podatkowego polegała na doręczeniu jednej decyzji, w jednej przesyłce listowej, adresowanej łącznie do współmałżonków (np. Anny i Jana Kowalskich). Uwzględniając aktualne orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie obowiązku doręczenia decyzji wymiarowych odrębnie każdemu z małżonków (współwłaścicieli), decyzja musi być doręczona każdemu z małżonków - podatników. Oznacza to doręczenie oddzielnej przesyłki adresowanej indywidualnie do każdego z małżonków, w formie jednobrzmiących egzemplarzy decyzji. Zapłata kwoty podatku ujętej w decyzji jednego z małżonków, zwalnia z zapłaty kwoty podatku ujętej w decyzji drugiego małżonka.
Uwaga! Osoby doręczające decyzje podatkowe nie są uprawnione do pobierania od mieszkańców kwot należnego podatku, jak też żadnych innych opłat.
Dziękujemy za terminowe regulowanie podatków i opłat!