Dotacją zostało objętych 32 nieruchomości, na których wykonano demontaż pokryć dachowych oraz zbiórkę wcześniej zdemontowanych odpadów zawierających azbest. Łącznie z terenu miasta usunięto 33,44 Mg azbestu. W 2017 r. planujemy kontynuację prac, w przypadku uzyskania dofinansowania z WFOŚiGW w Rzeszowie. Planowany termin naboru wniosków w Urzędzie Miasta Jarosławia to styczeń - luty 2017 r.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miasta Jarosławia, Rynek 1, Wydział Gospodarki Komunalnej i Kształtowania Środowiska, II p., pok. 18, w godz. 7.30-15.30 oraz pod numerem tel. 16 624 87 33.
Zadanie było wykonywane w ramach programu priorytetowego NFOŚiGW pod nazwą "SYSTEM - Wspieranie działań ochrony srodowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW, Część 1 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest".