Zachęcamy do obejrzenia materiału telewizyjnego dostępnego TUTAJ
Inicjatywa burmistrza Waldemara Palucha i Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej umożliwia szybkie reagowanie na zgłoszenia mieszkańców związane z utrzymaniem czystości i porządku oraz miejskiej zieleni. „Pogotowie" działa m.in. w zakresie sprzątania administrowanych przez miasto ulic, wycinania uszkodzonych, zagrażających bezpieczeństwu konarów drzew, czy usuwania martwych zwierząt (np. ptaków, psów, kotów), a to tylko część zadań realizowanych na co dzień przez jarosławskie PGKiM.
Pracownicy Przedsiębiorstwa reagują na wszelkie sygnały mieszkańców zgłaszane telefonicznie.
Zadzwoń pod
czynny całą dobę numer telefonu
887 780 477
lub dyżurny 986 Straży Miejskiej.
Można zgłosić np. potrzebę oczyszczenia z odpadów miejskiego placu, ulicy, konieczność zabezpieczenia studzienek ściekowych, poinformować o potrąceniu zwierzęcia przez samochód, zniszczeniu koszy na śmieci, czy ławek ustawionych na terenach administrowanych przez miasto. Od marca w ramach nawiązanej współpracy między PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o. a Jarosławskim Przedsiębiorstwem Komunalnym Sp. z o.o. pod tym samym numerem interwencyjnym są przyjmowane zgłoszenia awarii oświetlenia ulicznego z terenu Jarosławia. Zadania te prowadzi Jarosławskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
W przypadku wystąpienia ww. zdarzeń na ulicach zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie lub Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad, po otrzymaniu sygnału „Pogotowie" zawiadomi zarządcę drogi o problemie i konieczności działania.
PGKiM Sp. z o.o. w Jarosławiu oraz JPK Sp. z o.o. zachęca mieszkańców do zgłaszania wszelkich nieprawidłowości, którymi powinna zająć się ekipa Pogotowia Czystości.