Naukę matematyki w nietuzinkowy sposób będzie można realizować w ramach pomysłu pt. „Gry matematyczne – zabawa czy nauka?” autorstwa nauczycielki SP 2 Agnieszki Tomaszewskiej. Projekt opracowany dla uczniów klas VII, a dedykowany uczniom klas IV. Ciekawa integracja szkoły podstawowej roczników starszych i młodszych. Zadanie polegać ma na opracowaniu według własnych pomysłów matematycznych gier edukacyjnych podsumowujących omawiany materiał klasy IV. Zdobyte na ten projekt pieniądze umożliwią zakup materiałów do stworzenia kompletów gier edukacyjnych. Inicjatywa bardzo ciekawa, tym bardziej, że służy integracji nowo powstałej szkoły podstawowej. Głosujmy! ttps://projektzklasa.pl/component/projektzklasa8/projekty/pokaz/3072.html
Kolejny projekt jest z zakresu nauki języka angielskiego. pt. „Dwójka szekspiruje" opracowała nauczycielka SP 2 Izabela Kufel. Podobnie jak w poprzednim projekcie, integracja młodszych i starszych roczników daje dużą szansę na powodzenie. Uczestnicy projektu przygotować mają kilka sztuk Wiliama Szekspira, przybliżyć biografię poety, opracować inscenizację. Będzie to inspiracją do nauki języka angielskiego oraz do przemyśleń i dyskusji na temat motywacji i działań, które pomagają odnieść sukces i spełniać marzenia. Dodatkowo uczniowie przygotowujący projekt będą rozwijać uzdolnienia aktorskie i plastyczne oraz pracować w zespołach, co będzie sprzyjało rozwojowi ich kompetencji społecznych oraz umiejętności pracy w grupie.
Głosowanie trwa: https://projektzklasa.pl/component/projektzklasa8/projekty/pokaz/3872.html