Tymczasem współczesne, nowoczesne formy komunikowania, działania
promocyjne, internetowe narzędzia, wymagają stosowania znaku - symbolu
miasta w warunkach, które czasem nie byłyby najwłaściwsze dla użycia
herbu, a i skuteczność oddziaływania niewielka.
Dlatego regiony,
miasta, gminy, dla tego typu promocyjnych zastosowań i budowania swojego
wizerunku, projektują specjalne logo, które nie ma zastępować herbu,
ale uzupełniać i wzmacniać system identyfikacji i aby używać tego logo w
sytuacjach niewłaściwych dla nobliwego, historycznie uświęconego herbu.
Zespół roboczy rozpocznie swoje prace nad logo Jarosławia w najbliższych dniach, a ich pierwszym etapem będzie zdefiniowanie kluczowych wartości, które cechują Jarosław, i które w warstwie symbolicznej powinny się później pojawić w znaku.
Zapraszamy Państwa do współpracy w tym zakresie i nadsyłania propozycji takich najważniejszych wartości, które Państwa zdaniem Jarosław posiada i powinien zaprezentować je otoczeniu! Konieczne będzie wybranie tej najważniejszej, aby mogła stać się symbolem miasta. A to niełatwe zadanie! Największe wyzwanie, to zamknięcie wartości w jednym lub dwóch słowach. Czy komuś się uda? Zapraszamy!